Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

A boltba személyesen is be lehet menni vásárolni?

Igen, várunk mindenkit szeretettel nyitvatartási időben a 1116 Budapest, Fonyód u. 2-ben.

Magánemberként is be lehet menni vásárolni?

Igen, üzletünk nagykereskedésként működik, de kiskereskedelmi vásárlókat is kiszolgál. Kiskereskedelmi weboldalunkat a www.gemmorion.hu címen megtalálod.

Tetszik egy termék a honlapon, ezt a boltban is megtalálom?

Természetesen. A boltban található termékek vannak fent a honlapon. Abban az esetben nincs a termék a boltban, ha egyedi, vagy kis darabszámos, és közben valaki más megrendeli a webáruházban.

Szeretnék egy terméket, ami nincs fent a honlapon, van ilyen a boltban?

Ha nincs fent a honlapon, nem valószínű, hogy a boltban lesz belőle, de nagyon szívesen utánanézünk a beszerzésének.

A megrendelést személyesen is átvehetem?

Igen, ezt az opciót a megrendelés leadásánál lehet kiválasztani.  Ha kész a csomag, e-mailben fogunk jelezni, hogy lehet érte jönni. Átvételnél át lehet nézni a termékeket, ha valami nem tetszik, ki lehet cserélni.

A karkötő mérete nekem túl nagy/túl kicsi. Más méretben is lehet kapni?

A legtöbb termék nálunk készül, így más méretben is el tudjuk készíteni, vagy át tudjuk fűzni a megfelelő méretre.

Van-e vásárlási minimum?

Ez a webáruházunk online nagykereskedésként működik, jelenleg 12.700 Ft a vásárlási minimum.

Ha vásárlásod összértéke eléri a 20.000 Ft-ot, a szállítás díjmentes lesz. Ez alatt 1.500 Ft.

Pont olyan lesz a megrendelt termék, mint amit a fotókon látok?

A fotó illusztráció. A fotón látható terméktől a megvásárolt termék mind színárnyalatban, mind a mintázatban némileg eltérhet.

Például az ásványok színe, szerkezete és formája minden darab esetében egyedi, ezért az itt közzétett fotóhoz képest eltérés lehetséges.

Hogyan működik az online rendelés?

Webáruházunkban regsiztráció nélkül vagy regisztrációval vásárolhatsz.

A webáruházba belépve a rendszer a bruttó kisker árakat (az árak az Áfát tartalmazzák) mutatja. Válogasd össze kiválasztott termékeid és tedd a kosárba, majd a kosár tartalmának megtekintéséhez kattints a jobb felső sarokban lévő kosár ikonra, majd a megrendelés gombra.

Itt láthatod a megrendelt tételeket, amiken természetesen még mindig módosíthatsz.

Ha darabszámokat módosítasz, ne feledd a menü melletti kis módosító ikont megnyomni, hogy a rendszer frissíteni tudja a változásokat.

Ha mindent rendben találtál, nyomd meg a lap alján lévő megrendelés gombot.

1 ADATOK MEGADÁSA – A következő oldalon add meg a kapcsolattartó adatait, a számlázási és szállítási címeket.

Ha szeretnél első kézből értesülni újonnan érkező különlegességeinkről, itt is feliratkozhatsz hírlevelünkre a kis jelölő négyzetre kattintással.

Majd kattints a tovább gombra! 

2 SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Szállítási módként pedig választhatsz a házhozszállítás vagy a személyes átvétel között.

Házhozszállításnál megadhatod azt a címet ahol napközben tartózkodsz, vagy akár egy GLS csomagpontot ahol 3 napon belül az átvételi pont nyitvatartási idejében átveheted megrendelésed.

Ezen az oldalon kiválaszthatod azt is, hogyan szeretnél fizetni

- személyes átvételnél bankkártyával a boltban

- utánvét választása esetén a futárnak fizetheted kártyával vagy készpénzzel a csomag ellenértékét.

3 ADATOK ELLENŐRZÉSE - Ha megadtál minden szükséges adatot, nyomd meg a tovább gombot és ellenőrizd le adatait és a kiválasztott szállítási és fizetési lehetőségeket.

Ha kérdésed lenne termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban, vagy csak kérdeznél tőlünk, a megjegyzés rovatban megteheted.

A tovább lépéshez el kell fogadnod az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót melyek közvetlen egy kattintással elérhetőek.

4 MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE - A megrendel gombra kattintva láthatod megrendelésed számát, és ha a bankkártyás fizetést választottad,

tovább is léphetsz az online fizetési felületre. Itt még mindig van lehetőséged más fizetési módot választani, ha eltévesztetted esetleg meggondoltad volna magad.

Email fiókodban pedig a rendelés véglegesítését követően megtekintheted megrendelőlapod.

Megrendelésed menet közben felfüggesztheted a kosár oldalon a „kosár elmentése” lehetőségre kattintva.

Ha legközelebb belépsz az áruházba, automatikusan a megrendelés folytatásához lépsz vissza, de akár választhatsz újabb termékeket is a kosárba.

Ha megrendelésed menet közben felfüggeszted és kilépsz az oldalról, a rendszerből nem törlődik a kosár tartalma, így a megrendelés rövid időn belül folytatható.

Hogyan fizethetem a csomagomat?

A neten leadott rendelések ellenértékét kézbesítéskor a futárnál tudod rendezni készpénzben vagy bankkártyával, és ugyan ez a két fizetési mód áll rendelkezésedre akkor is, ha személyesen keresnéd fel boltunkat.

Milyen kedvezményekkel élhetek vásárlásaim során?

Vásárlásaid után az alábbi kedvezményeket veheted igénybe:

Bruttó 50.000 Ft vásárlási összegtől 5% kedvezményt biztosítunk,

Bruttó 100.000 Ft vásárlási összegtől 10% kedvezményt biztosítunk.

Fenti kedvezmények kizárólag normál bruttó áru termékek esetén vehető igénybe, tehát akciós termékekre nem vonatkozik.

A kedvezmények nem vonhatók össze!